Vad skulle inte en fotbollssäsong vara utan...

... en blå tånagel. En liten fin tradition det där, händer i princip varje år för mig och idag tyckte nageln att det var dags igen. Mitt stora problem är nu inte att jag har en blå tånagel, eftersom jag har varit med om det förr vet jag hur saker och ting fungerar med det lilla handikappet. Det jag däremot inte har varit med om är att dansa i ett par aningen för små högklackar på en bal, med en känslig tå som hellst inte skulle villja vara i ett par skor överhuvudtaget. Funderar starkt på att skippa klackarna. Det syns väl ändå inte om man har långklänning?


ANNNAIZ

Jag tävlar ut en valfri to die for bikini på min blogg just nu, har du lust att vara med och tävla? :) Kika in på bloggen i så fall! Kram :)

2014-01-31 / 16:02:24
BLOGG: http://annnaiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback