Hallåj hallåj!

Roligt att ni kikar in här fast jag inte är så aktiv. Nu undrar ni ju säkert vad som har hänt sen sist! Jo det tänkte jag berätta för er nu. Jag har kommit hem från Ylläs (glömde säkert att säga det, men direkt efter Italien åkte jag dit upp med familjen och kusinerna), sen fyllde jag 17 i tisdas, vilket egentligen känns ganska meningslöst. Inget spännande händer ju då. På tisdag kväll hade vi första matchen ute, det var bara träningsmatch, men lika roligt för det! Ja det är väl typ det. Annars har mitt knä och min fot börjat ta sjukt igen. Det blev helt enkelt för mycket med allt gående i Italien och skidandet i Ylläs, sen hjälpte det väl inte heller med matchen igår... Nåja, får hoppas att det reder sig!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback