Äähh!

Nu börjar jag känna att min energi är slut. Jag är rädd att jag antingen ska vakna upp med huvudvärk och feber imorgon och inte få sista provet skrivet eller så kommer det när vi far till Italien. Har haft konstant huvudvärk de senaste dagarna och även kännt mig energilös och frusen. Ändå har jag lyckats ta mig igenom proven, men nu känner jag verkligen att det tar stopp. Varför skall mit huvud vara så jäkla jobbigt och varför har man vallt att vi ska skriva fysik som sista ämne i perioden? Min strategi är Maols knows the answer. Det blir bra.
Idag har jag försökt packa lite, vilket resulterade i bilderna ovan. Behöver jag nämna att jag är mer taggad för Italien än för fysikprovet? Fast det gissar jag att ni alla redan hade räknat ut.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback