Min helg

Vaknade ganska tidigt i lördags, pappa var redan vaken och på väg och titta på några åkrar så jag joinade honom. Något av det mysigaste man kan göra en tidig morgon, man är nästan helt ensam på vägen & på åkrarna finns ännu dagg. Senare blev det säsongens sista match, slutade 1-1. Efter matchen blev vi bjudna på paj, gött! En annan gosig sak som jag märkt i sommar är att Tussan älskar att ligga på ens mage. Så när jag var ute la jag mig ner på gräsmattan med henne på min mage och tittade på molnen. As gosigt!
Idag har jag försökt läsa på prov, märkte att det plötsligt gick mycket bättre när man kunde muta sig med lite choklad. Sen kom Nelly & Ippe hit och vi gick ut i skogen på jakt efter svamp. Vi hittade dock bara några enstaka kantareller. Nu ska jag och Lena gå och njuta av dem på en smörgås och se på Scooby doo, mys!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback