"Doppa huve i en färgbytto"

Pappa tyckte jag var ekonomisk då jag färgade håret. Han sa: Linn ha vari ekonomisk, nu behöver hon ju int ha najn mösso i älgjaktin. Han menade alltså att mitt hår var tillräckligt rött så jag inte behövde ha en röd mössa. Jag svarade: på riktigt?! Han sa Nej. Jag hade dock inte tänkt ha så rött hår, jag sa åt frissan att jag ville ha röd-brunt. Nu är det dock mest rött, men det beror lite på ljuset som ni kanske ser på de 2 övre bilderna. Ännu har jag inte bestämt mej vad jag tycker, jag gillar färgen men är lite tveksam om jag passar i den. Det tar väl ett tag innan man vänjer sig med den antar jag.


Nelly

SÅ FIIINT! Å dedär passar no riktit bra på dej hödu (; You cutiepie<3

2013-09-18 / 18:35:53
BLOGG: http://nellyamandas.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback