3 intressanta dagar

Det är 3 dagar som har gått sen jag senast skrev, och de har alla haft sina höjdpunkter. I torsdags började jag dagen med att delta i gymnasiaden, tyvärr gick det inget vidare för vår skola, men det var roligt iallafall. Efter det for jag til en ögonläkare som kanske har svaret på varför jag har ont i huvudet så ofta. Så nu ska jag börja träna upp mina ögon, alltså lära mig se i kors, JELP. Sen då jag kom hem tittade jag på vintergatan 5a med Lena, nostalgi på hög nivå!
Igår tog jag, Lena och Felicia bussen in till stan och gick runt där några timmar. På kvällen tittade jag på Idol med Lena och mamma och Tusse somnade på min mage, hon är bara för gosig.
Idag blev det tidig väckning, Lena och jag skulle arbeta in pengar till dagsverket. Vi fixade ved med pappa. Nu sitter jag ensam här i köket och väntar på att Lena och pappa ska komma in, för de är forfarande och hugger.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback