BLOG AWARDS x3

Vad det går ut på: Du ska svara på 5 frågor du får. Sedan skicka vidare 5 nya frågor, som du själv hittar på, till 5 andra bloggare som du länkar på din blogg. Skriv på deras bloggar att de fått en nomenering så att de inte missar den :)
 
1. Favorit låt just nu: Har faktiskt ingen, är jätte dålig på att komma ihåg låtars namn och texter.
2. Bästa vännen: Lena & Fella är väll mina bästa vänner, sen är också Emma & mina kussiner väldigt bra vänner.
3. Det pinsammaste du har gjort: På tåget på väg hem från H:fors en gång sa en dam åt mej på finska att jag hade min telefon vinklad så att alla såg vad jag gjorde, men att hon inte tittade utan att hon bara ville att jag skulle veta det. Jag skulle svara på finska "Tack för att du sa" men svarade istället "Tack om du säger" . Kanske inte det pinsammaste jag har gjort, men lite pinsamt var det då jag förståd hur fel allt blev.
4. Hemmakväll eller utekväll: Brukar vara mera hemma, är ganska dålig på att orka fara ut, men när jag väll kommer ut så brukar det bli jätte kul. Skulle nog säga att det är bäst då det är båda.
5. Hur ser dina framtidsplaner ut för dej: Börja gymnasiet, ta studenten och resa & studera typ.
 
1. En dröm du har: Att åka till det stället på jorden där alla kordinater är 0.
2. Något som få vet om dej: Har ett ärr på min haka som jag fick då jag var liten och halkade i badrummet.
3. Favoritfilm: Har väldigt många, men 2 som jag sett ganska nyligen är Pitch Perfect & Blue Crush 2, sen finns det också några klassiker, till exempel How to lose a guy in 10 days.
4. Ett ställe du vill åka till: Det jag skrev i fråga 1 & så skulle jag vilja åka till Austrailien.
5. 3 saker du inte skulle klara dej utan: Det är nog mat♥, värme & mina vänner.
 
1. Bästa minnet: Har otroligt många, men några fina är sommardagar med kusinerna, tältning på Bergö & när vi var och hejjade på Linnéa när hon var med i MGP.
2. Favoritgodis: Sega & choklad.
3. Hur många gånger har du varit kär: Har aldrig varit riktigt kär, men jag blir lätt småkär.
4. Vad tycker du om min ( Natashas ) blogg: An ji no rikti priima!
5. Vem är dina bästa vänner: Svaret finns på fråga 2.
 
Jag nominerar: Den som vill.
 
1. 3 länder du skulle vilja besöka?
2. Sommaren 2012 bästa minnen?
3. I vilka färger är ditt rum inrett i?
4. Om du skulle skaffa en hund, vilken ras skulle du välja?
5. Var är den perfekta platsen att ha en tatuering på enligt dej?



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback