.

På den senaste tiden här jag lagt bloggen lite åt sidan. Det är inget som jag gjort medvetet utan det har bara blivit så. För förra måndagen började jag jobba, vilket har tagit mycket tid av mina dagar. Sen åkte ju Lena förra tisdagen. Jag har också haft en hel del fotbollsträningar och någon match. Annat intressant som har hänt är att jag fått mitt Visa electron som ni kanske har läst i det förra inlägget. Jag har också fått hundratals myggbett på mina ben, inte kiul! Å idag efter jobbet for jag till vägvik och var där med Emma & Natasha. Blev ganska rörigt det här men så får det vara idag. Nu ska jag snart gå och sova så jag orkar upp imorgon klockan 5, Whihoo...!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback