-

Sitter på verandan i det allt för kalla sommarvädret och lyssnar på musik. Ni kanske undrar vad jag har gjort på den senaste tiden. I lördags for jag, L & F till Bergö och tältade med Isac. Vi hann bara få upp tältet och sen började det regna. På söndagen fotograferade vi lite och sen begav vi oss hem, på hemvägen var jag med om min hittills värsta vurpa med vespan. Så nu går jag mest runt och åjjar mej över mina skrapsår och blåmärken.
Vad har jag mer gjort? Jag & L var och serverade på sista föreställningen av bykiston. Igår högg jag ved med pappa och idag fyndade jag en väska som hade kostat 130€ men nu var nedsat till 35€.
Nu ska jag gå in och värma mig. U gotta ♥ den finska sommaren!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback