Mitt år, 2013

Tog en del bilder när snön var framme som mest.
Blev både ägare till en dator och en one piece.
Jag, Lena och Felicia hade Star Wars-marathon.
Lena och jag var hundvakt några gånger.
Te blev min drog när jag läste till prov
Jag, L & F busade i snön.
En vecka spenderades i Lappland med kussinerna och Holmisarna.
Åkte flera gånger till Tallmåsan, hade lerduvskrig och grillade.
I maj bar det av till Umeå med andra Power club-ledar.
Sen gick vi äntligen ut grundskolan.
Spenderade några sommarkvällar på danser.
Köpte årets bästa köp, så härliga mysbyxor!

Picknickade med Felicia på stan och såg på Man of stil.
Tog fel buss hem från Fagerö, vilket slutade i att vi fick gå 5 km hem. Kommer nog aldrig att glömma den natten.
Hämtade hem Lena från flygplatsen efter att hon varit borta i 3 veckor.
Jag och Lena var ute på en del cykelturer. En gång fick vi punka efter att ha cyklat 10 km bort och hade lika mycket kvar. Såna gånger är det extra bra att ha en pappa som kommer och räddar en!
En hel del tid spännderades med kussarna på villan.
Besökte också Natasha, där vi solade, badade i hennes pool och grillade.
Var på ännu en dans.
Picknickade en sen sommarkväll med L, F & myggorna.
Vi gjorde en Petsson & Findus-plättårta ännu ett år.

Var ute i andjakten första gången.
Letade svamp med Nelly, blev inte så mycket svamp detta år, men roligt iallafall!
Jag färgade mitt hår för första gången, dock försvann det mesta av färgen efter några veckor.
Var på sitz med temat "Ursäkta, jag tror jag har kommit fel".
Jag tog en hel del bilder på våra katter.
Och så var det dags för julfest och halva första året var slut.
Sen kom julafton och vips så hade ett år gått förbi igen.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback